Poszukujemy kadry naukowej
do udziału w poniższych projektach badawczych w ramach działania RP Małopolskiego 1.1. Projekty B+R przedsiębiorstw.
Jeżeli zainteresował Cię któryś z poniższych tematów, zpraszamy do kontaktu z naszą firmą biuro@scanlaser.com.pl
[ 01 ] - Prace B+R w zakresie opracowania nowej metody ciągłego i bezinwazyjnego pomiaru ugięć konstrukcji drogowych o wydłużonym oddziaływaniu siły dynamicznej w pełnym przebiegu sinusoidalnym (2024-9812000).
[ 02 ]. Prace B+R związane z opracowaniem szybkiej metody kontroli zawartości lepiszcza w próbkach asfaltobetonowych oraz pomiaru rozkładu uziarnienia z wykorzystaniem mikrofal i skanera obrotowego (2024-1800000).
[ 03 ]. Prace B+R nad opracowaniem nowej metodyki kontroli stanu technicznego eksploatowanych dróg publicznych, ukierunkowanej na zwiększenie zapewnienia bezpieczeństwa dla użytkowników dróg (2024-9668000).
[ 04 ]. Prace B+R związane z budową automatycznego systemu kontroli natężenia ruchu drogowego wraz z identyfikacją przejazdów pojazdów przeciążonych poprzez wykorzystanie przetworników sejsmicznych, systemów wizyjnych oraz sztucznej inteligencji (2024-2820000).
[ 05 ]. Prace B+R nad opracowaniem metody kalibracji urządzeń służących do pomiaru właściwości przeciwpoślizgowych nawierzchni drogowych wraz z budową referencyjnego testera tarcia. Metoda krążka (2024-1880000).
[ 06 ]. Prace B+R nad znaczącym ulepszeniem metody badań nośności i zagęszczenia gruntu (VSS) (2024-3600000).
[ 07 ]. Prace B+R związane z budową urządzenia do precyzyjnego pomiaru rzeczywistego profilu podłużnego nawierzchni drogowych wraz z opracowaniem algorytmów symulacji równości podłużnej dla skutecznego zaplanowania zabiegów naprawczych (2024-1260000).
[ 08 ]. Prace B+R związane z budową prototypu urządzenia pomiarowego do wieloetapowej kontroli zmian geometrii ustroju nośnego obiektów inżynierskich dla potrzeb oceny ryzyka wystąpienia katastrofy budowlanej (2024-1704000).
[ 09 ]. Prace B+R związane z budową prototypu urządzenia do pomiaru zmian fizykochemicznych właściwości gumy dla potrzeb określenia stopnia zużycia opon samochodowych (śliskość) (2024-2600000).
[ 10 ]. Prace B+R związane z możliwością wykorzystania powłoki węglowej jako ekonomicznego i ekologicznego absorbera promieniowania słonecznego do budowy pionowych paneli solarnych (2024-1460000).
[ 11 ]. Prace B+R związane z badaniem efektywności energetycznej przemiany adiabatycznej rozprężanego powietrza w połączeniu z reakcją egzotermiczną spalania paliw ekologicznych dla potrzeb opracowania innowacyjnego napędu przeznaczonego dla pojazdów wykorzystywanych na terenach zurbanizowanych (2024-6800000).
|
|